Vacature Backoffice medewerker - parttime

Backoffice medewerker - parttime in Rijswijk Zh

Ben jij de persoon die goed in een internationaal team kan werken en weet jij logistieke én commerciële belangen te behartigen? Kan je goed het overzicht houden en alles in goede banen leiden en wil je werken in een bruisende omgeving waar geen dag hetzelfde is?

Dan heeft Henkell Freixenet Nederland een interessante functie voor jou!

Wat zijn je belangrijkste taken?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle supply chain activiteiten en ben je mede verantwoordelijk voor de verwerking van de (inter-)nationale orders. Hierdoor heb je veel contact met de afdelingen verkoop, logistiek en accounting in ons moederbedrijf in Duitsland.

In deze veelzijdige rol kent het gehele orderproces geen geheimen voor je. Je zoekt prijsverschillen en manco’s uit, behandelt vragen en houdt de voorraden bij. Daarom heb je regelmatig overleg met de contactpersonen uit de Supply Chain bij onze klanten en bij onze internationale zustermaatschappijen. Je kunt goed schakelen en weet te allen tijde de juiste prioriteiten te stellen.

De functie is voor 20 - 24 uur per week, waarbij je tijdens beurzen en in de vakantieperiodes flexibel ingezet kan worden.

Wat breng jij mee?

  • Je bent een open, energiek en gedreven persoon met een flinke dosis doorzettingskracht en organisatorische en commerciële vaardigheden
  • Je hebt oog voor vernieuwing en een praktische/hands on instelling, waarbij je makkelijk kunt schakelen tussen verschillende belanghebbenden
  • Een MBO+ werk-en denkniveau
  • Je hebt goede kennis van en ervaring met MS Office, SAP of een ander ERP-systeem
  • Bij voorkeur enige werkervaring in een Customer Service rol, met kennis van logistiek
  • Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als in het Engels. Duits is en pré.

Jouw capaciteiten:

De kracht van onze medewerkers, dáár geloven wij in. Alleen met de inzet van onze medewerkers slagen wij erin internationale successen te behalen. Voor deze uitdagende functie komen wij graag in contact met een commercieel ingestelde en ondernemende persoon en affiniteit met Supply Chain.

Wat bieden we jou?

Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband. Een breed en divers takenpakket met veel eigen verantwoordelijkheid en professionele ontwikkelingsmogelijkheden. Bij ons werk je in een klein team, waarin de kantoorhond voor de nodige gezelligheid zorgt. We zijn flexibel met de vakantiedagen en hebben flexibele werktijden, waarbij hybride werken ook mogelijk is.

De Henkell Freixenet Groep is de internationale marktleider van mousserende wijnen en producent van stille wijnen en gedistilleerde producten, met meer dan 3.500 collega´s.

Spreekt je dit aan?

Mail jouw CV – voor 22 maart 2024 – met bondige motivatie naar:

info-nl@Henkell-Freixenet.com
 
Meer weten?

Kijk op onze website www.Henkell-Freixenet.com of neem contact op met:
Roy van der Laan, Back Office Manager via 070 – 369 16 38

Wij kijken uit naar je sollicitatie!
 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.



Functie:Administratief medewerker backoffice
Startdatum:29-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Henkell Freixenet Nederland BV via Info-NL@Henkell-Freixenet.com of 31703691638. Of bezoek hun website https://www.henkell-freixenet.com.

Deel de vacature:

Redactie Nootdorpkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nootdorpkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nootdorp
  2. Backoffice medewerker – parttime Henkell Freixenet Nederland BV 29-02-2024

Bekijk ook andere vacatures