Vacature Marketing Analist

Marketing Analist in s-Gravenhage

  • Marketing Analist

Marketing Den Haag HBO / WO Jaarcontract met uitzicht op vast 32 / 40 uur

Ben jij een denker die gedreven wordt door data en een passie heeft voor marketing? Beschik je over een scherp analytisch vermogen en de motivatie om inzichten te genereren die leiden tot strategische verbeteringen in onze marketing? Dan zoeken wij naar jou!
Als Marketing Analist vervul je een essentiële rol in ons marketingteam. Hierbij werk je nauw samen met interne stakeholders en externe partners om bij te dragen aan de groei van onze merken Avis Autoverhuur, Boedelbak en BB&L Carrental vanaf het hoofdkantoor in Den Haag.
Durf jij de uitdaging aan te gaan en impact te maken in de wereld van marketinganalyse? Lees dan snel verder en ontdek de mogelijkheden die op jou wachten!

Dit ga je doen

Als Marketing Analist ben je de drijvende kracht achter het end-to-end meten en analyseren van online campagnes, website flows, klantdata en marktonderzoek. Jouw analyses worden niet alleen op verzoek vanuit de business uitgevoerd, maar ook vanuit jouw eigen initiatief. Met jouw uitgebreide expertise in data-driven marketing ben je in staat om doelgerichte adviezen te formuleren op basis van doelstellingen, KPI's en klantdata. Deze inzichten breng je over via heldere rapportages, waarmee je een essentiële bijdrage levert aan het optimaliseren van onze marketingstrategieën.

Tot je taken behoren:
  • Opstellen van diverse rapportages voor interne en externe stakeholders
  • Verantwoordelijk voor het opzetten en beheren van dashboards
  • Verantwoordelijk voor het opzetten en (laten) uitvoeren van onderzoek
  • Analyseert frequent, proactief of op verzoek, rapportages en marktontwikkeling
  • Opstellen, evalueren en optimaliseren van meetplannen voor de diverse websites
  • Verantwoordelijk voor CRO en A/B testen op de websites
  • Maken van analyses op basis van verschillende data bronnen
  • Optimaliseren van de (online) customer journey in samenwerking met collega's

Dit ben jij

Je hebt ervaring met het uittekenen van customer journeys en bent in staat om hypotheses op te stellen en deze te testen d.m.v. A/B testing. Op basis van de resultaten optimaliseer je samen met collega's en externe partijen de website flows. Passen de volgende punten ook bij jou:

  • Je bent in bezit van een HBO/WO diploma
  • Je hebt 2 tot 4 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt uitgebreide kennis van Google Analytics en Excel
  • Je hebt ervaring met overige analyse tools zoals Hotjar en Power BI of Click
  • Je hebt algemene online kennis en snapt de basis principes van SEO, SEA en CRO
  • Je bent een zelfstarter en weet je weg snel te vinden binnen een organisatie
  • Het voor jou geen probleem om presentaties te geven over resultaten
  • Je bent in staat om ontwikkelingen op het gebied van data analyse toepasbaar te maken
  • Het is een pre als je ervaring hebt met het optimaliseren van websites middels A/B testing.
  • De Nederlandse taal beheers je uitstekend
  • Je beheerst de Engelse taal

Dit is ons aanbod

Wij zijn een dynamisch bedrijf met een prettige en informele bedrijfscultuur. Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief en mogelijkheden om je te ontwikkelen. Wij bieden je verder:

  • Een contract voor 12 maanden met uitzicht op verlenging
  • Een prima arbeidsvoorwaardenpakket
  • Een functie voor 32 - 40 uur per week
  • Een goede pensioenregeling
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 8% vakantiegeld
  • Thuiswerk mogelijkheden
  • Laptop en mobiele telefoon
  • De mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen
  • Interessante trainingen
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Diverse interessante kortingen bij de werkmaatschappijen van de Spuigroep, zoals de huur van een (bestel)auto of Boedelbak tegen gereduceerde prijs. Korting bij carwash, de mogelijkheid tot private lease of de aanschaf van een ex-leaseauto

Dit is je werkplek

Avis Budget Group is een toonaangevende wereldwijde leverancier van mobiliteitsoplossingen, zowel via de Avis en Budgetmerken, als via het Zipcar-merk dat 's werelds grootste autodeelnetwerk is met meer dan één miljoen leden. Avis Budget Group heeft meer dan 10.000 verhuurkantoren in ongeveer 180 landen over de hele wereld met de meeste van zijn autoverhuurkantoren in Noord-Amerika, Europa, Australië en Azië. Als wereldleider op het vlak van auto- en bestelautoverhuur zijn we trots op onze kwaliteitsvolle dienstverlening voor klanten over de hele wereld.

Dit is ons aanbod

Wij zijn een dynamisch bedrijf met een prettige en informele bedrijfscultuur. Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief en mogelijkheden om je te ontwikkelen. Wij bieden je verder:

  • Een contract voor 12 maanden met uitzicht op verlenging
  • Een prima arbeidsvoorwaardenpakket
  • Een functie voor 32 - 40 uur per week
  • Een goede pensioenregeling
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 8% vakantiegeld
  • Thuiswerk mogelijkheden
  • Laptop en mobiele telefoon
  • De mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen
  • Interessante trainingen
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Diverse interessante kortingen bij de werkmaatschappijen van de Spuigroep, zoals de huur van een (bestel)auto of Boedelbak tegen gereduceerde prijs. Korting bij carwash, de mogelijkheid tot private lease of de aanschaf van een ex-leaseauto

Wat is mijn reistijd?



Functie:marketing analist
Startdatum:29-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Spuigroep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nootdorpkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nootdorpkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nootdorp
  2. Marketing Analist Spuigroep 29-02-2024

Bekijk ook andere vacatures