Vacature Sales Support Medewerker

Sales Support Medewerker in Delft

  • Redactie Delft
  • 30-01-2024

Secretarieel medewerker (sales support) in Delft

Functieomschrijving

Voor TNO locatie Delft zijn we per direct op zoek naar een sales support medewerker, ofwel secretarieel medewerker voor de afdeling sales. Het zogenaamde sales office is onmisbaar als eerstelijnssales support voor de business developers en opportunity managers. Dit zijn de mensen die aan nieuwe kansen en projectvoorstellen voor de organisatie werken. Hierbij wordt aansluiting op de processen en kaders van TNO continu geborgd en bijgestuurd wanneer er verbeteringen of aanpassingen nodig zijn. Het gaat om een fulltime functie voor tenminste een jaar, waarna overname een reële optie is. Wil jij samen bouwen aan een betere toekomst, waarin veiligheid en duurzaamheid hand in hand gaan?

wat bieden wij jou
  • reiskosten- en thuiswerkvergoeding & pensioen
  • fulltime, 40 uur per week
  • Delft, nabij snelweg en bushalte
  • TNO Nederland
  • diverse en afwisselende functie
  • detacheringscontract tot tenminste oktober 2024
wie ben jij

Jij zet het recht en zorgt dat alle informatie wordt aangeleverd, want jij krijgt zaken voor elkaar. Je spreekt mensen aan op het proces en vindt het hierbij belangrijk om goede relaties te onderhouden met alle mensen en afdelingen die een rol spelen in het sales proces. Je bent een teamplayer en kunt ook goed op afstand samenwerken met andere collega's. Kennis en ervaring met Dynamo en CRS zijn een pre. Wat neem je minimaal met je mee?

  • minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • administratieve kennis gericht op uitvoering (goede kennis van en ervaring met Windows, specifiek MS office en Sharepoint);
  • uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatie skills, zowel in het Nederlands als in het Engels.
wat ga je doen

Als echte alleskunner stroomlijn jij cruciale administratieve en sales processen binnen de unit. Dit doe je in afstemming met de business developers en opportunity managers. Je werkzaamheden zijn heel divers en vallen in de aandachtgebieden projectontwikkeling, procesbewaking en efficiëntie. Werkzaamheden die hierbij horen zijn het inventariseren, signaleren en bewaken van afspraken en deadlines gerelateerd aan klantcontact en het salesproces.

Voor offertes bewaak je het proces, check je de offerte op correctheid en coördineer je het tekenproces. In het geval van subsidieprojecten en tendertrajecten begeleid je daarnaast de inschrijving en de verwerking van alle gegevens in de portalen bv. Europese Commissie of de Nederlandse overheid. En wanneer offertes of voorstellen in opdracht worden gegeven, check je de bijbehorende stukken op volledigheid en juistheid, stem je indien nodig af met de afdeling IP & Contracting en zorg je ervoor dat alles correct wordt opgeslagen. Bij afronding van een opdracht zorg je ervoor dat de klant tevredenheidsaudit wordt uitgevoerd. Je borgt hierbij telkens dat alle administratie volgens de eisen van het TNO management systeem wordt verwerkt.

waar ga je werken

In deze functie ga je nauw samenwerken met de 2 andere collega's binnen het sales office. Iedereen heeft een eigen aandachtsgebied, maar dat is niet in beton gegoten. We kijken steeds naar wat nodig is. Als team zijn we flexibel om zo nodig voor elkaar in te springen en elkaar te vervangen bij afwezigheid. Dit doe je dan vanuit je eigen standplaats. Zo wordt continuïteit verzorgd voor onze klanten en onze collega's. Je rapporteert in deze functie aan de marktdirecteur.

TNO verbindt mensen en kennis om innovaties te creëren die de concurrentiekracht van bedrijven en het welzijn van de samenleving duurzaam versterken. Dat is de missie en daar werken de ruim 3400 professionals van TNO, dagelijks aan.

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!


Functie: sales support medewerker Startdatum: 29-01-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: HBO Contracttype: Tijdelijk Salaris: 3818 - 3818 Uren per week: 40 - 40 Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via of Debby, en Lisa.

Functie:sales support medewerker
Startdatum:28-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad Parket via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nootdorpkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nootdorpkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nootdorp
  2. Sales Support Medewerker Randstad Parket 28-01-2024

Bekijk ook andere vacatures